נשיא המדינה על הסתלקות מרן זצוק"ל: "אדם שחכמתו הייתה שנייה רק לענוותו"

איתי גדסי 2 Comment on נשיא המדינה על הסתלקות מרן זצוק"ל: "אדם שחכמתו הייתה שנייה רק לענוותו"

נשיא המדינה, רובי ריבלין, אמר עם היוודע הסתלקות מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל: "מרן הגאון הרב שטיינמן היה מנהיג שנשא על כתפיו את כל כובד הקיום של העם היהודי"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא המדינה, רובי ריבלין, אמר עם היוודע דבר פטירתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל: "מרן הגאון הרב שטיינמן היה מנהיג שנשא על כתפיו את כל כובד הקיום של העם היהודי. ענק תורני ומורה דרך שהכווין וניתב את חייהם של אלפים ורבבות. למרות עמדותיו הנחרצות הוא ידע להעביר את מסריו, בנועם, ברכות ומתוך אהבה גדולה לכל יהודי. בפגישתי האחרונה איתו זכיתי להתוודע לנצר יחודי של היהדות הליטאית המפוארת. הרב היה מתמיד עצום, גאון בתורה, טוב עין וטוב לב, עשיר בנסיון חיים ובא בימים. אדם שחכמתו הייתה שנייה רק לענוותו. הרב שטיינמן התווה דרך לאינספור יהודים והסתלקותו מותירה היום תחושת יתמות עמוקה. יהי זכרו ברוך".

ראש האופוזיציה, בוז'י הרצוג, אמר: "משתתף בכאבו העצום של ציבור גדול המבכה את לכתו של אחד מגדולי רבני ישראל הרב הגאון אהרון יהודה לייב שטיינמן זצ"ל. הרב שטיינמן היה מהדמויות החשובות בציבור הליטאי ומגדולי הרבנים שידע עם ישראל במאה האחרונה. בעת ביקוריי ושיחותיי איתו בביתו, תמיד נדהמתי מצניעותו המופלגת ומהעצמה הרוחנית יוצאת הדופן בה ניחן, שהשפיעה על כלל הציבור ועל דורות של רבנים, מורי הלכה ותלמידים. לימוד התורה והקניית הערכים לדורות הבאים עמדה במרכז תפיסת עולמו של הרב, שהוביל מהפכות רבות בקרב לומדי התורה, ביניהן פעילותו לשילוב חרדים בתעסוקה ובמעגלי החיים ועמדותיו הברורות והבהירות כי חובה לקיים שיח ולנסות להגיע להסכמות בעם. אשריו שזכה להעמיד דורות רבים של תלמידי חכמים. תנחומי הכנים למשפחתו".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    קשה קשההההההההההההההההההההההההההההה

  2. 1

    אוייייי לנו כי נפלה עטרת ראשנו